Liigu peamise sisu juurde

Näin järjestät onnistuneet yritystilaisuudet ja kokoukset

Yritystilaisuus Oulu

Yritystilaisuudet ja kokoukset ovat tärkeitä hetkiä, joissa voidaan vahvistaa tiimihenkeä, jakaa tietoa ja luoda uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Onnistuneen tilaisuuden järjestäminen vaatii huolellista suunnittelua ja toteutusta. Tässä muutamia vinkkejä, joiden avulla voit varmistaa, että seuraava yritystilaisuutesi tai kokouksesi on menestys.

1. Määrittele selkeät tavoitteet

Ennen kuin alat suunnitella tilaisuutta, mieti, mitkä ovat sen tavoitteet. Haluatko esimerkiksi esitellä uutta tuotetta, kouluttaa henkilöstöä tai vahvistaa asiakassuhteita? Selkeät tavoitteet auttavat sinua suunnittelemaan tilaisuuden sisällön ja ohjelman.

2. Valitse sopiva ajankohta ja paikka

Tilaisuuden ajankohta ja paikka ovat keskeisiä tekijöitä onnistumisen kannalta. Valitse ajankohta, joka sopii mahdollisimman monelle osallistujalle, ja varmista, että paikka on helposti saavutettavissa. Hyvä sijainti ja mukavat, energisoivat tilat luovat positiivisen ilmapiirin.

3. Laadi huolellinen ohjelma

Hyvin suunniteltu ohjelma pitää osallistujat kiinnostuneina ja varmistaa, että tilaisuus etenee sujuvasti. Sisällytä ohjelmaan erilaisia aktiviteetteja, kuten esityksiä, työpajoja ja verkostoitumistaukoja. Muista myös varata riittävästi aikaa kysymyksille ja keskustelulle.

4. Hyödynnä teknologiaa

Teknologia voi parantaa tilaisuuden sujuvuutta ja osallistujien kokemusta. Käytä esimerkiksi esitystekniikkaa, videokonferenssijärjestelmiä ja interaktiivisia työkaluja. Varmista, että kaikki tarvittava teknologia toimii moitteettomasti ennen tilaisuuden alkua.

5. Tarjoa laadukasta ruokaa ja juomaa

Hyvä ruoka ja juoma ovat olennainen osa onnistunutta tilaisuutta. Valitse tarjoilut, jotka sopivat tilaisuuden luonteeseen ja osallistujien mieltymyksiin. Muista huomioida myös erityisruokavaliot ja allergiat.

6. Kerää palautetta

Tilaisuuden jälkeen on tärkeää kerätä palautetta osallistujilta. Tämä auttaa sinua arvioimaan tilaisuuden onnistumista ja tekemään parannuksia tulevia tapahtumia varten. Käytä esimerkiksi kyselylomakkeita tai sähköisiä palautekanavia.

7. Markkinoi tilaisuutta tehokkaasti

Hyvä markkinointi varmistaa, että tilaisuuteen osallistuu mahdollisimman paljon ihmisiä. Käytä monipuolisesti eri markkinointikanavia, kuten sähköpostia, sosiaalista mediaa ja yrityksen verkkosivuja. Laadi houkutteleva kutsu ja jaa se hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.

Hyödynnä ammattilaistemme osaamista ja jätä tilaisuuden käytännön asiat meidän huoleksemme! Ota yhteyttä myyntipalveluumme Oulussa, ja loihditaan yhdessä ikimuistoiset hetket:

Puhelin 08 3123 255 (ma–pe klo 08.00–17.00)

Sähköposti sales.oulu@sokoshotels.fi

Restoraniketid

  • Amarillo
  • Babista Kebab Revolution
  • Bacaro Doppio Cafe & Deli
  • Bistro
  • Chico's
  • Coffee House
  • Frans & les Femmes
  • Grill it!
  • Hesburger
  • Hophaus
  • La Famiglia
  • Leiketupa logo
  • Oksa
  • Oluthuoneet
  • Papa Giovanni logo
  • PizzaBuffa
  • Presso
  • Prisma Cafe
  • Public Corner
  • Rosso
  • Rosso Express
  • Rosso Pizza
  • Spaghetteria
  • Trattoria
  • VENN
S-Restoranid logo

SOK turismi- ja toitlustusketi juhtimine

Külastusaadress:

Fleminginkatu 34, 00510 Helsinki

Postiaadress:

PL 1 00088 S-RYHMÄ

Ettevõtte registrikood:

0116323-1

Müügiteenindus, Helsingi metropolipiirkond

0300 870 020 (tööpäeviti 8.30–16.30)

51 senti/kõne + kohalik võrgutasu/mobiilikõne tasu

Kõik müügiteenused

SOK

+358 (0)10 76 8011 (tööpäeviti 8.00–17.00)

kohalik võrgutasu/mobiilikõne tasu

Tagasiside


Tagasisidelingid leiate iga restorani kodulehelt